Me wants more oikeuksia, eli introa pukkaa
Puslapis 1 iš 1
20100507
Me wants more oikeuksia, eli introa pukkaa
1. RuneScape nickisi, kerro myös vanhat.
Reiskade, oli jossain vaiheessa tankki, mut vaihoin takas originaaliin.
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.
BoF, kaatu. NG, oon edelleenkin ja Application manager rankin alta löydyn.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi.
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne.
Elikkäs oon 21 vuotias nuorimies Tampereelta ja tällä hetkellä olen kirjoilla TTY:llä, josta lähtö tulee syksyllä, ku ei oikein nappaa. Intin suoritin tossa II/08 362 vuorokauden palveluksella Parolannummella ja ensimmäisiä kertausharjotuskutsuja kauhulla ootellaan. Harrastelen lenkkeilyä ja satunnaista lihasreeniä kotikonstein, eli punnertelemalla tai viikonloppuisin porukoilla ollessa painoja nostellen. Ja edellisestä käykin ilmi, että vanhempien luota on tie jo vienytkin ja yksin asustelen omassa pikku opiskelijaboxissa. Musiikkimakuakin kummiskin joku kyselee, niin oikeestaan melkolailla kaikki menee, kuhan kuulostaa hyvältä - en oo mitenkään genre uskollinen.
5. Oletko F2P vai P2P?
P2p
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi?
Löytyy molemmat.
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet, 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä ja 10 team-43 capea. Capeja voit ostaa Clan Warssilta, eli ei pitäisi olla vaikeaa.
Jotten nyt itteeni ihan hirveesti toistelis ni skippaan tän kohan ja kehotan katsastamaan hieman ylöspäin viestissä, sieltä pitäs löytyy tarvittavat gamat. Ja mikäli rupee näyttään siltä, et supplyt loppuu ni GE on hieno paikka hommata lisää.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän.
Rune shaman saa luvan suositella, samaten Stereomogga. En asiaa oo herroilta kysellyt, vaan näin härskisti luotan, et suosittelevat
9. Onko kysyttävää? Eipä mitään ihmeitä tuu mieleen.
Reiskade, oli jossain vaiheessa tankki, mut vaihoin takas originaaliin.
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.
BoF, kaatu. NG, oon edelleenkin ja Application manager rankin alta löydyn.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi.
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne.
Elikkäs oon 21 vuotias nuorimies Tampereelta ja tällä hetkellä olen kirjoilla TTY:llä, josta lähtö tulee syksyllä, ku ei oikein nappaa. Intin suoritin tossa II/08 362 vuorokauden palveluksella Parolannummella ja ensimmäisiä kertausharjotuskutsuja kauhulla ootellaan. Harrastelen lenkkeilyä ja satunnaista lihasreeniä kotikonstein, eli punnertelemalla tai viikonloppuisin porukoilla ollessa painoja nostellen. Ja edellisestä käykin ilmi, että vanhempien luota on tie jo vienytkin ja yksin asustelen omassa pikku opiskelijaboxissa. Musiikkimakuakin kummiskin joku kyselee, niin oikeestaan melkolailla kaikki menee, kuhan kuulostaa hyvältä - en oo mitenkään genre uskollinen.
5. Oletko F2P vai P2P?
P2p
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi?
Löytyy molemmat.
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet, 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä ja 10 team-43 capea. Capeja voit ostaa Clan Warssilta, eli ei pitäisi olla vaikeaa.
Jotten nyt itteeni ihan hirveesti toistelis ni skippaan tän kohan ja kehotan katsastamaan hieman ylöspäin viestissä, sieltä pitäs löytyy tarvittavat gamat. Ja mikäli rupee näyttään siltä, et supplyt loppuu ni GE on hieno paikka hommata lisää.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän.
Rune shaman saa luvan suositella, samaten Stereomogga. En asiaa oo herroilta kysellyt, vaan näin härskisti luotan, et suosittelevat
9. Onko kysyttävää? Eipä mitään ihmeitä tuu mieleen.
reiskade- F2P cmb lvl : 124
Rsn : Reiskade
Irc nick : reiskade
Viestien lukumäärä : 12
Me wants more oikeuksia, eli introa pukkaa :: Comments
<Lassuri-> Stereomogga ja Rune Shaman tullu seuraavaks varmaa Reiskade
WHOA selvännäkijä!
IneXii
WHOA selvännäkijä!
IneXii
Tervetuloa takaisin vanha kuoma!
Paskutinį kartą redagavo Da Jusebox, Sk. 05 09, 2010 2:13 am. Redaguota 1 kartą
Paskutinį kartą redagavo Da Jusebox, Sk. 05 09, 2010 2:13 am. Redaguota 1 kartą
Kerta heitolla hyväksytty. Muistahan olla aktiivinen täälläkin.