Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pikkupeekoota vailla

Go down

20100430

Rašyti 

Pikkupeekoota vailla Empty Pikkupeekoota vailla

Emmä tiiä miks veri vetää tänne, mut ainaki venttiporukan takii. Kamaa löytyy banasta tarpeeks (porukka varmaa luottaa, vanhat bofilaiset etunenäs), acco on abyssaleil ja tääki tällane hetken mielentuote ns introta takasi tänne. Runes aika menee lähinnä slayerin parissa sekä NG:n eventeillä käydessä.

RSN: Dragooo0n

F2P cmb = 121

*STATSIKUVA*

Kaikki ex-bofilaiset on muistissa, en oo heistä vihamiehiä tietääkseni NG:seen menolla ja täältä alussa poisjättäytymällä hankkinu. Iha noitte pikkupeekoiden, oman yksilökuvan pönkittämisen takia täällä ois mahollisuus taas uusia kokemuksia ja hauskoja hetkiä nähdä.

Uusille:
Ikää on 16, HML-seudulta ja perus nörttitavispoika täällä kirjottelee. Käyn lukion ekaa luokkaa reilun 8,5:n keskiarvolla. Musiikkia, lenkkeilyä ja tietokoneella oloa tulee harrastettua, kesätyöpaikkakin löytyy. Heitän tonne irl-kuviin sit naamakuvaa, kuha se Jereexi eka heltiäis stalkkaamasta ja heittäis omansa näkyviin. Piiheizi ja Axu tietää gallerianickin, paljastakoon jos tahtoo. Luonteeltani olen vähän ujo, tietyssä ilmapiirissä kuitenkin rento.

Rankkia saa antaa, jos näätte mut luottamuksen arvoseks. Tuun tonne Swiftirc-kanavalle taas joskus, täytyy vähä haistella ja kattoo onko siel mitää menoo nykysi. Official clientist on tullu helpompi mulle pelata.

TBH iha perseestä toi valmiskaavake, tykkään kirjottaa vapaammin.
Dragooo0n

F2P cmb lvl : 124
Rsn : Dragooo0n
Irc nick : Nocando
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 31

Atgal į viršų Go down

Share this post on: reddit

Pikkupeekoota vailla :: Comments

ritari

Rašyti Pen. 04 30, 2010 12:15 pm by ritari

Joo, sisään vaan asiallinen heppu kyseessä. Wink

Atgal į viršų Go down

Lassuri

Rašyti Pen. 04 30, 2010 3:46 pm by Lassuri

Tätä on odotettu, tervetuloa kotiin! Very Happy

-> Old School

Atgal į viršų Go down

Stereomogga

Rašyti Pen. 04 30, 2010 4:47 pm by Stereomogga

Juuh gl

Atgal į viršų Go down

aapinen0

Rašyti Pen. 04 30, 2010 4:48 pm by aapinen0

wäälcommen bäk mate<3 kivaa ku sutki saadaan takasi messiin Very Happy

Atgal į viršų Go down

Rašyti Pen. 04 30, 2010 7:56 pm by PiiHeiZ

Ville is back in businnes vai miten se meni. Hieno mies. EI SISÄÄN! PASKA INTRO.

Atgal į viršų Go down

Jereex

Rašyti Pen. 04 30, 2010 8:07 pm by Jereex

Ville... <3

Kelailin jo että mikä mieheen on tullut mutta kappas vain, kyl se vieläkin menee niin että kerran BoFilainen aina BoFilainen ^^.

Hienoa saada sut mukaan kuvioihin, sun mielipiteitä ja kannanottoja on kaivattu. : )

Atgal į viršų Go down

Suppermann

Rašyti Št. 05 01, 2010 11:42 pm by Suppermann

Mä arvasin mä arvasin hihii Very Happy

Atgal į viršų Go down

Da Jusebox

Rašyti Sk. 05 02, 2010 7:35 pm by Da Jusebox

uujea! Smile

Atgal į viršų Go down

Rašyti  by Sponsored content

Atgal į viršų Go down

Atgal į viršų