Kunnon intro(?)
Puslapis 1 iš 1
20100603
Kunnon intro(?)
1. RuneScape nickisi, kerro myös vanhat.Josu50.
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.BoF 2 kertaa, kaatu.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi. https://2img.net/r/ihimizer/img526/8710/bofinintroon.jpg
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne.Olen 14 vuotias poika vaasasta, en harrasta mitään ja käyn Mustasaaren Keskuskoulua.
5. Oletko F2P vai P2P? P2P.
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi?On ventrilo ladattu (mikki rikki)
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet, 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä ja 10 team-43 capea. Capeja voit ostaa Clan Warssilta, eli ei pitäisi olla vaikeaa.Ylempänä pitäs näkyä kaikki tarpeellinen.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän.Ritari s8
9. Onko kysyttävää? Menikö kuvat vituiks?
Edit: ja 70k xp to 99 att, ja jos noi qc levut ei kelpaa, voin laittaa kuvanki
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.BoF 2 kertaa, kaatu.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi. https://2img.net/r/ihimizer/img526/8710/bofinintroon.jpg
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne.Olen 14 vuotias poika vaasasta, en harrasta mitään ja käyn Mustasaaren Keskuskoulua.
5. Oletko F2P vai P2P? P2P.
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi?On ventrilo ladattu (mikki rikki)
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet, 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä ja 10 team-43 capea. Capeja voit ostaa Clan Warssilta, eli ei pitäisi olla vaikeaa.Ylempänä pitäs näkyä kaikki tarpeellinen.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän.Ritari s8
9. Onko kysyttävää? Menikö kuvat vituiks?
Edit: ja 70k xp to 99 att, ja jos noi qc levut ei kelpaa, voin laittaa kuvanki
Josu50- F2P cmb lvl : .
Rsn : .
Irc nick : .
Viestien lukumäärä : 234
Kunnon intro(?) :: Comments
Juu, en vielä viittiny ostaa ku jos en pääsekkää ja en mä yksi frees pkta.Lasse rašo:Juu gl, settejä kannattaa ostaa lisää.