M_O_N_K_Finin intro
Puslapis 1 iš 1
20100415
M_O_N_K_Finin intro
1. RuneScape nickisi, kerro myös vanhat. M_O_N_K_Fin
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.
En ole ollut missään klaaneissa.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi.
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne. Olen Niko, olen 13vuotias, asun kemissä, harrastan skeittausta, korista, ja sählyn peluuta. Kuuntelen myös paljon musiikkia, ja pelaan runescapea, ja muita pelejä.
5. Oletko F2P vai P2P? F2P.
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi? On.
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet ja 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä.
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2w6aut4.png
Tiedän, ettei tuossa ole kaikkia, mutta kun menen käymään serkullani V0lgan tykönä, uskon että hän voi auttaa mua ostamaan tarpeelliset itemit, ja multa kliinattiin just 5m bank.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän. V0lga.
9. Onko kysyttävää? Eipäs ole.
2. Kerro vanhat klaanisi ja kerro miksi lähdit niistä.
En ole ollut missään klaaneissa.
3. Laita kuva accountistasi, jossa näkyy statsit ja RuneScape nimesi.
4. Kerro itsestäsi, ikäsi, kaupunksi, harrastukset jne. Olen Niko, olen 13vuotias, asun kemissä, harrastan skeittausta, korista, ja sählyn peluuta. Kuuntelen myös paljon musiikkia, ja pelaan runescapea, ja muita pelejä.
5. Oletko F2P vai P2P? F2P.
6. Onko sinulla mIRC tai Ventrilo ladattuna koneellesi? On.
7. Laita kuva jossa sinulla on 3 (kolme) rune settiä, 300 bind runet ja 200 anchovy pizzoista, swordfisheistä tai apple pieistä.
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2w6aut4.png
Tiedän, ettei tuossa ole kaikkia, mutta kun menen käymään serkullani V0lgan tykönä, uskon että hän voi auttaa mua ostamaan tarpeelliset itemit, ja multa kliinattiin just 5m bank.
8. Onko sinulla suosittelijoita? Jos on kirjoita ne tähän. V0lga.
9. Onko kysyttävää? Eipäs ole.
M_O_N_K_Fin- F2P cmb lvl : 95
Rsn : M_O_N_K_Fin
Irc nick : M_O_N_K
Viestien lukumäärä : 1
M_O_N_K_Finin intro :: Comments
No et noilla rahoilla ainakaan saa niitä tarpeellisia kamoja siitä - ja lussaa siitä et harrastat korista <3